יו"ר פורום העצמאים: "ההתייחסות כלפינו כאילו אנחנו מתבכיינים"

    צבי טסלר No Comments on יו"ר פורום העצמאים: "ההתייחסות כלפינו כאילו אנחנו מתבכיינים"

    יו"ר פורום העצמאים רמי בז'ה מגיב לנאומו של ליברמן ומברך על ההחלטה לתת פיצוי לעצמאים על ימי הבידוד ומבהיר כי הפורום יעקוב אחר יישום ההחלטה, "לא ייתכן שבכל פעם שמתרגש אסון, אנחנו צריכים לבקש נדבות, ובמקרה הטוב לקבל פירורים מהכסף שהם משלמים"

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו'ר פורום העצמאים, מבית ההסתדרות רמי בז'ה הגיב היום (שני) לנאומו של שר האוצר אביגדור ליברמן ובירך על ההחלטה לפצות על ימי הבידוד של העצמאים, "פורום העצמאים מבית ההסתדרות מברך על ההחלטה לפצות עצמאים בגין ימי בידוד ויעקוב בהדיקות שהשר אכן מקיים הבטחתו ואחר סכום הפיצוי".

    עוד הוסיף, "מקווים, שההחלטה על פיצוי לעצמאים על נזקים אכן תתקבל גם בישיבת הממשלה הקרובה".

    בז'ה תקף את מדיניות שר האוצר והממשלה כלפי בעלי עסקים, "אי אפשר להשאיר את העצמאים חשופים ללא דמי קיום. אנחנו זועקים זאת כבר כמה שבועות וההתייחסות כלפינו בלתי ראויה כאילו אנחנו מתבכיינים לפיצויים, לא מתנות ולא טובות, מאבקנו הצודק הצליח לחדור אפילו את השיריון של שר האוצר כי גם הוא מבין שהגיע העת לקחת אחריות על באופן מדוד ורק למי שמגיע".

    עוד תקף בז'ה, "הכנסת סקטורים עסקיים שלמים לסגר בלתי מוכרז, ללא מענה, זו התנהגות רשלנית, יש עצמאיים ופליראנסרים שלא יכולה לעבוד ולהתפרנס, יש עסקים שמחזיקים עובדים בשיניים ללא הצדקה בכדי לא לזרוק אותם לרחוב ללא חל״ת, לכל אלה צריך לסייע ולגשר את הגל הזה. העצמאיים בסך הכל רוצים לעבוד ולהתפרנס, ואם זה לא אפשרי רוצים להתקיים בכבוד".

    בסיום דבריו אמר בז'ה, "המשק הישראלי חייב לאמץ נוהל לחיצה על כפתור שייצור ודאות לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים במקרה של מלחמה, מגיפה ואירועים דומים. אנחנו משלמים למדינה מדי חודש, לא ייתכן שבכל פעם שמתרגש אסון, אנחנו צריכים לבקש נדבות, ובמקרה הטוב לקבל פירורים מהכסף שהם משלמים".



    0 תגובות